Masz pytania lub potrzebujesz pomocy? Rozwiążemy to.

Pytania i odpowiedzi

Kupuj w Sellpy

Jeśli żałujesz zakupu, możesz zwrócić produkt w ciągu 30 dni, pod warunkiem, że zachowana jest metka identyfikacyjna, a produkt jest w takim samym stanie. Zwrot kosztuje 14 PLN za wysyłkę i jest zgłaszany poprzez zamówienie na Twoim profilu Sellpy. Następnie otrzymasz dowód dostawy w postaci kodu QR i pliku PDF. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od otrzymania towaru w naszym magazynie. Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, a zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 3 dni od tego momentu.

Reklamację zgłaszasz poprzez swoje zamówienia na swoim profilu Sellpy. Wybierz przedmiot, który chcesz zareklamować i postępuj zgodnie z instrukcjami. Odpowiedź otrzymasz od nas w ciągu 1-2 dni roboczych. Nie zwracaj przedmiotu, dopóki nie otrzymasz naszej odpowiedzi. Jeśli Twoja przesyłka zaginęła lub została uszkodzona podczas transportu do Ciebie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Czas dostawy zamówienia jest dostępny przy kasie i na stronie Twojego zamówienia. Gdy paczka zostanie przekazana firmie przewozowej, będziesz mógł śledzić ją aż do jej dostarczenia. Przewidywany czas dostawy zobaczysz w koszyku przed finalizacją zakupu oraz w potwierdzeniu zamówienia. Twoje zamówienie zostanie wysłane wybraną przez Ciebie metodą dostawy przy płatności

Sellpy Credits służą jako środek płatniczy w Sellpy i można je zdobyć wymieniając swój udział w sprzedaży (5% więcej na zakupy) lub kupując kartę podarunkową. Sellpy Credits jest wart 1 PLN i jest ważny przez rok.

Jeśli Twojego zamówienia brakuje lub zostało ono uszkodzone podczas transportu do Ciebie, możesz oczywiście zgłosić to Sellpy. Razem z firmą spedycyjną zbadamy, co się stało, i wrócimy z rozwiązaniem. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać pomoc, skorzystaj z czatu, aby uzyskać najszybszą obsługę.

Jeśli w chwili dostarczenia zamówienia pojedynczy przedmiot został uszkodzony lub go brakowało, zgłoś skargę za pośrednictwem swojego profilu Sellpy. Po rozpatrzeniu Twojej skargi otrzymasz informację zwrotną e-mailem.

Sprzedawaj z Sellpy

Sellpy zajmuje się całym procesem sprzedaży Twoich przedmiotów – więc Ty nie musisz tego robić. Wystarczy, że zamówisz naszą niebieską torbę Sellpy, zapakujesz do niej przedmioty, które chcesz sprzedać i odeślesz ją do nas.

Wysyłasz do nas spakowaną torbę Sellpy poprzez odbiór u Ciebie lub za pośrednictwem agenta pocztowego, w zależności od tego, gdzie mieszkasz. Odbiór nic nie kosztuje, jeśli jest zarezerwowany.

Kupując torbę Sellpy za 10,00 PLN, wysyłka i odbiór są wliczone w cenę. Za towary sprzedane za mniej niż 250 PLN otrzymasz 40% wartości. W przypadku towarów o wartości powyżej 250 PLN otrzymasz 70% kwoty powyżej 250 PLN, co oznacza, że otrzymasz większy zwrot, im droższy jest przedmiot. Koszt ogłoszenia wynosi zawsze 5 PLN za sztukę

Cenimy wszystkie towary, które spakowałeś. Na sprzedaż wystawiane są towary całe, czyste i nadające się do sprzedaży za cenę wyższą niż 20 PLN. Otrzymasz powiadomienie o towarach, które zostały posortowane i mają zostać wysłane do naszych partnerów zajmujących się recyklingiem. W ciągu 3 dni możesz poprosić o ponowną ocenę tych pozycji. Przeanalizujemy je ponownie, podając dodatkowe informacje od Ciebie. Jeśli przedmiot w dalszym ciągu zostanie uznany za nienadający się do sprzedaży, możesz go odesłać do domu.

Tak. Możesz poprosić o zwrot lub ponowną ocenę przedmiotów, które zostały odrzucone. Gdy Sellpy sprawdzi Twoje przedmioty, otrzymasz wiadomość e-mail. Na swoim koncie Sellpy możesz zobaczyć, które przedmioty zostały wybrane do sprzedaży, a które zostały posortowane. Masz 48 godzin, aby poprosić Sellpy o ponowną ocenę Twoich przedmiotów, jeśli uważasz, że powinny zostać wystawione na sprzedaż. Po 48 godzinach Sellpy przekaże przedmioty, które zostały posortowane.

Tak! Możesz zwrócić produkty w dowolnym momencie, pod warunkiem, że nie zostały sprzedane lub przekazane naszym partnerom zajmującym się recyklingiem. Aby zwrócić przedmioty, które są na sprzedaż, anuluj sprzedaż przedmiotu i zapłać opłatę za wystawienie oraz przesyłkę zwrotną.

Kontakt

Porozmawiaj z nami
Szybka odpowiedź

Nasza obsługa klienta jest tutaj, aby Ci pomóc!

Otwarte w dni powszednie 9–17

Rozpocznij zgłoszenie e-mailowe

Opisz, w czym potrzebujesz pomocy, i podaj numer zamówienia lub wskaż, której sprzedaży to dotyczy.

hello@sellpy.pl

Czas oczekiwania 3-4 dni robocze